Pred leti so nas v čakalnicah zdravstvenih zavodov bombardirali z oglasi za klobase, pnevmatike, bančne storitve, medicinske sestre in zdravniki pa so nas prepričevali, kako super so določeni komercialni izdelki, saj so za promocijo prejeli neko nagrado.

Ravno v zdravstvenih ustanovah ljudje oglase bolj čustveno zaznavamo in ti imajo na nas večji prepričevalni učinek. Kako je urejeno oglaševanje v javnih zdravstvenih zavodih, smo preverjali v Sobotni reakciji.

"Laiki zaupamo v strokovnost zdravnikov, kar je lahko tudi zavajujoče."

Pred leti so nas v čakalnicah zdravstvenih zavodov bombardirali z oglasi za klobase, pnevmatike, bančne storitve, medicinske sestre in zdravniki pa so nas prepričevali, kako super so določeni komercialni izdelki, saj so za promocijo prejeli neko nagrado.

Ravno v zdravstvenih ustanovah ljudje oglase bolj čustveno zaznavamo in ti imajo na nas večji prepričevalni učinek. Janez Lencl, UKC Maribor: “Smo javni zavod ne pa tudi javni oglasni prostor, neka pravila morajo biti.

#reakcija Janez Lencel, UKC Maribor: "Laiki zaupamo v strokovnost zdravnikov, kar je lahko tudi zavajujoče. Veliko je nekih interesov."

— Val 202 (@Val202) March 7, 2015

Simona Habič