ŠOU – vizija: komercializacija?

foto: Val 202

Študentska organizacija Univerze v Ljubljani ponovno stopa v ospredje, predvsem odmeva odrekanje vsebinam in programom, ki nimajo množičnega odmeva med študenti in ne prinašajo prihodkov oziroma dobičkov. Kiberpipa, Radio Študent in Študentska založba so se znašli na prepihu vodstva organizacije.

“ŠOU v Ljubljani vodijo ljudje, ki jih vodi vulgarna ekonomika. Njihov domet so rdeče in črne številke.”

Nina Kozinc, Časopis za kritiko znanosti.

Zakaj se osrednja organizacija ljubljanskih študentov z letnim proračunom 3,2 milijona evrov vse bolj komercializira, odpira restavraciji in razmišlja o alternativnih virih dohodkov, na drugi strani pa se odpoveduje stebrom študentske kulture.

Kakšna bo torej prihodnost ŠOU v Ljubljani?

Rok Likovič, predsednik ŠOU v Ljubljani, je prepričan, da vlečejo pravilne poteze in poudarja številne pozitivne projekte:  “Morebitni dobiček ali presežek iz restavracije se bo investiral v študentske bone, da bo hrana na voljo po najnižji ceni. Mi želimo še nižati cene.”

Kritiki so nasprotnega mnenja in se ne strinjajo s potezami študentskega vodstva,  pravijo, da ŠOU nima dolgoročne strategije,  se obnaša kot korporativna organizacija, s hitri odločitvami in reorganizacijo omejuje demokratičnost.

“Direktor ŠOU Andrej Klasinc dela stvari, za katere nima pooblastil. On ne more diktirati proračuna,” je kritičen Bojan Andjelković, odgovorni urednik Radia Študent, ki so mu študentski poslanci čez noč spremenili akt o ustanovitvi, a kasneje odločitev preklicali.

” ŠOU se umika iz projektov, ki obsegajo manjše število študentov, in se strateško usmerja v dejavnosti, ki bodo lahko servisirale tudi 800 študentov in več.”

Andrej Klasinc, direktor ŠOU v Ljubljani na predstavitvi študentske menze Indeks.