So oglasi s slovničnimi in tipkarskimi napakami moteči?

V dobi družbenih omrežij so podjetja bistveno poenostavila nakup oglasnega prostora, še posebej Facebook in Google. Tudi majhni obrtnik, frizer, čevljar ali frizer, lahko oglašuje poceni in brez posrednikov.

Nizki vstopni stroški in preprosta storitev pa prinašajo tudi poplavo slabih oglasov. Nenavadno pogoste so že preproste tipkarske ali slovnične napake. 

Tovrstni oglasi s slabo vsebino nižajo ugled oglaševalski stroki, meni spletni strateg Domen Savič. V akciji Slabi oglasi zbira oglase polne napak.

@savicdomen: Komaj čakam, da se bo pogrebno podjetje odločilo za oglaševanje akcije krst. Umrite zdaj! bit.ly/JsHj0p

— Val 202 (@Val202) May 9, 2012

Slabi oglasi, kot jih opisuje in zbira Savič, imajo kričeče naslove z velikimi začetnicami. S stavki “Klikni zdaj!” ali “Kupi zdaj!” pozivajo k akciji:

Komaj čakam, da se bo pogrebno podjetje odločilo za oglaševanje akcije krst. Umrite zdaj!

Matevž Klanjšek, soustanovitelj podjetja Celtra, je do slabih oglasov prizanesljivejši: “V družbi, ki je obsedena s popolnostjo, so napake prijetno in sproščujoče presenečenje.” Po njegovem ni razloga, da bi na slabe oglase posebej opozarjali.

Po svoje jih kaznujejo že računalniški algoritmi, ki učinkovitim oglasom ceno nižajo, slabim pa višajo.

Matej Praprotnik