Boljšo dostopnost  do informacijsko-komunikacijskih tehnologij, zlasti  tabličnih računalnikov v šolah,  je prihajajoča vlada zapisala celo v koalicijsko pogodbo.

Koliko  potrebne opreme šole zdaj že imajo, kako učenci sprejemajo tak pouk,  koliko so nanj pripravljeni učitelji?

“Učenci tablične računalnike uporabljajo le kakšnih 10 minut na teden. Računalniki v osnovi ne spreminjajo sistema poučevanja,” pravi Dušan Merc, ravnatelj OŠ Prule, kjer so v letošnjem šolskem letu v sodelovanju z eno izmed založb, prvošolcem razdelili 18 tabličnih računalnikov.

@Val202 Problem ni medij …. problem je sistem. Če ni razumevanja, ampak učenje na pamet, tudi tablica ne pomaga. #zdajsevrti #Reakcija

— Bostjan Jerko (@b0j3) January 28, 2012

Na OŠ Naklo že nekaj let uporabljajo posebne interaktivne table. “S pomočjo daljinskih upravljalnikov odgovarjamo na vprašanja. Je zanimivo, ker uporabljamo računalnik. Imamo tudi spletno učilnico, kamor učiteljica naloži naloge, ki jih moramo rešiti,” pripoveduje devetošolka z Gorenjske.

V primerjavi z evropskimi državami so po mnenju šolskega ministrstva naše šole v povprečju računalniško dobro opremljene.  Za najboljšimi pa zaostajamo. Vsaka nova oprema s seboj prinese tudi težave.

Borut Čampelj, Ministrstvo za šolstvo in šport RS: “Tablični računalniki so namenjeni predvsem pridobivanju informacij, niso pa toliko primerni za interaktivno delo. Določenih e-gradiv se zaradi zaprtosti sistema, kot ga ima na primer iPad, sploh ne da uporabljati. Izkušnje držav po svetu so različne, Turčija bo na primer za vse učence kupila tablice. Menim, da se je potrebno projekta lotiti premišljeno.”

Jana Vidic